Diskuse

Moji čápi

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

... a už je to tu zase ... politika ... dotace ... hnízda ... .-))

R^

1 0
možnosti

Tedy Péťo, mě jsi udělal obrovskou radost! Čápy zbožňuju. A ty fotky jsou mimořádně krásné, a dá se říct unikátní. Díky moc!

1 0
možnosti
Foto

Zdravím a já děkuju:-).

1 0
možnosti
Foto

kdybych nevěděla, že jsou to čápi a dnešek a Omelka Petr snad, neboť náhle jiný..., řekla bych že hororová kulisa romantického díla s makabrózní pointou;-D nádhera a tedy vážně spešl origoš nápad...krásné fotky....Zdravím.R^čili ZJS

1 0
možnosti
Foto

ZJS R^:-) a dík za palec...máš pravdu, jiný. Nejdřív jsem totiž číhal na nějaký ten "létající talíř" ;-D, ale ty mrchy furt nikde, tak pro radost aspoň pár fóglů...:-)

1 0
možnosti
Foto

Krásné snímky a ptáci hezky pózovali;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za nahlédnutí a za palec. Hlavně čápice si to užívaly:-)

1 0
možnosti
Foto

Petře, zdravím tě. Čáp to je majestátní pták, od malička jsem k němu vzhlížel s určitým respektem a v podstatě nikdy jsem nepochopil, jak příroda obdařila nejne jeho, dokonalým orientačním smyslem.

3 0
možnosti
Foto

A nejen tím orientačním. Já zase nedokážu pochopit, kdo jim posílá do té Afriky zprávu, že tady u nás skončila třeba o měsíc dřív zima.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 256
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2430x
Mám rád švýcarské nože a kouzelníky přicházející s jitrem...

omelkapet@seznam.cz

Seznam rubrik