Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc jste mě pobavil... a vyvolal vzpomínky... a ty v reálu neúsměvné jste tak krásně oglosoval... zkrátka tento způsob blogu zdá se mi velmi šťastný :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení i za.příspěvek R^.

0 0
možnosti
Foto

J77a87n60a 64M89a97j81o48v23á

23. 7. 2016 22:34

Exkluzivní čtení :-). ke konci jsem ty vaše domovnice úúplně viděla R^

1 0
možnosti
Foto

Tak přesně o to mi šlo ;-)R^

1 0
možnosti

No Petře, ještě, že jsem ten blog neminula. To nemá chybu, a vše co jsi napsal vyvolalo vzpomínky - vesměs úsměvné. Všechny tyto kategorie turistů jsem zaznamenala na podnikových zájezdech:-))) A jednou.....většinou jsme jezdili "na volno", ale jeden zájezd do Chorvatska jsme si koupili od cestovní kanceláře. Tam jsem dostala "ránu na komoru":-))) To když velmi těžkotonážní účastnice zájezdu, když očíhla štíhlé německé turistky, šla po třech dnech na pláži nahoře bez!!!:-)))))

A byl to nějaký zájezd podnikový za odměnu (asi), takže tam byla se svými kolegy! Neuvěřitelné!

Moc pěkně jsi to napsal! Dik!:-))

1 0
možnosti
Foto

Já také děkuji a přeji hezký denR^

1 0
možnosti
Foto

Petře, moc pěkný ... doháním zmeškané;-DR^

1 0
možnosti
Foto

P48e90t10r 49O76m59e42l87k62a

23. 7. 2016 19:17

Díky Karle za nakouknutí a za R^

0 0
možnosti
Foto

Petře, moc povedené . Někteří jedinci jsou fakt někdy i obrazně na pěst. Nicméně jsem se i pobavil ;-D;-D Přeji ti krásný zbytek víkendu R^

1 0
možnosti
Foto

P21e53t27r 51O77m41e68l30k25a

16. 7. 2016 19:09

Děkuji za příspěvek Pavle.R^ I když doba moc veselá není, snad těch pár řádků pro pobavení není na škodu. Přeji snad už zítra hezkou neděli. :-)

1 0
možnosti
Foto

Karma, moc jsem se pobavil... R^

1 0
možnosti

Moc pěkné, s vyloženýma nasíračema jsem se naštěstí nikdy nesetkala, jen jednou jsme přes hodinu museli čekat na jednu paní v Paříži, která se tam zabloudila, ale ta se nám všem omlouvala.

Jinak jsem narazila na všechny tipy a opravdu jsem vždy záviděla těm, co se bez problémů všude česky domluvili;-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení a komentář. R^Ještě existují další typy, ale o nich snad zase příště:-)

0 0
možnosti

V záplavě stereotypních článků o imigrantech a adopcích homosexuálními páry z obou táborů je váš článek spolu s ranní kávou krásným probuzením (četl jsem to se zpožděním). Zejména u "Flegmoše" jsem se s chutí zasmál. Děkuji ;-D

5 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení a především za komentář. A přeji, ať vám dobrá nálada zůstane (třeba i díky tomu článku) po celý den.:-)

0 0
možnosti
Foto

"Divně tichá a zádumčivá" :-) Pobavil jste, díky!

4 0
možnosti
Foto

P13e43t42r 73O55m78e90l79k78a

14. 7. 2016 20:48

Díky za příspěvekR^ Sekera ale chyběla.:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS