Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Doháím, co jsem promeškalR^:-)R^

1 0
možnosti

No, moc jsem toho tedy neprošvihla - snad jen tento článek. Ale škoda by to byla. Kromě toho, že je vzdělávací, mě dostal ten veršík.

Škoda, že si nemůžu pustit ta videa.

Radůzu mám ráda. Je osobitá, a to se vždy cení.

Petře, díky za upozornění!:-)

1 0
možnosti
Foto

P23e22t77r 43O58m65e82l56k95a

17. 9. 2016 10:16

Neprošvihla jsi vůbec nic. Vlastně prošvihla. :-)Ty videa stojí za podívání. Něco s tím udělej, protože nejen u mě, ale i u ostatních přicházíš o pěkné písničky.

1 0
možnosti
JT

Krásné, poučné, poetické...a už jsem pochopil Váš včerejší příspěvek (u mě), ... aspoň to má Radka - Gaudencie nadvakrát, a mohla si tu radost rozdělit...no a Radúza i Jarek boží:-)

2 0
možnosti
Foto

Máte pravdu R^ Přání není nikdy dost.:-)

2 0
možnosti
Foto

tak... někdo na mě hodil teplou plyšovou deku... dal mi jasmínový čaj... co zažene to mrazení po těle, co ho ale vlastně zahánět nechci....pohladil ... a tak tu sedím...jsem ráda, že jdu dnes do práce déle.

Krásný text a první video s těmi obrázky je úžasné... ale vůbec vůbec nechápu, jak se dá udělat to druhé, které mě fakt vzalo...a fest....hodně fest

i to třetí... krásné obrazy...překrásné, vážně a zase skvělá Radůza, doloženo, že skvělá

tak chtěla jsem napsat , jak jsem v Brandejse a se mnou hopsá i orchestr, a přitom tu sedím jak zkoprnělá a .... moc ti , Petře, děkuju....VVV:-)

2 0
možnosti
Foto

To nic, rádo se stalo:-)

2 0
možnosti
RE

Díky za rozšíření obzoruR^:-) Měl jsem na základce spolužačku Radku. Působila ušlechtilým, vyrovnaným a rozumným dojmem a samozřejmě mě nenechávala klidným:-) Blogová Radka mi vzpomínku na ni dokonale oživila, dokonce i vizáží:-)

3 0
možnosti
Foto

Díky za přečtení a komentář. Ta oživování bývají ale někdy docela nebezpečná. ;-):-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 256
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2430x
Mám rád švýcarské nože a kouzelníky přicházející s jitrem...

omelkapet@seznam.cz

Seznam rubrik