Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-) jsem ráda za tvé články... a to video je boží...vzpomínkaV... prostě neexistuje v tom pěveckým světě chlap, co by u árie v království svého vysokého cé vypadal , jako když ti vypráví, co včera dělal a řehtal se u tohoR^:-)zjs;-)

1 0
možnosti
Foto

Pavarotti má velké charisma. Díky za přečtení a samozřejmě zjs :-)

1 0
možnosti

Proc to číst? - protože Petr Omelka!

Moc zajímavý článek!

Ano, i v Praze by se takové nařízení hodilo. Těch "šaškáren" v centru je víc než dost.

Díky Péťo!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc za přečtení Marie. Nejenom v Praze... :-)

1 0
možnosti
Foto

R^trochu to připomíná logiku nošení školních uniforem-nikdy jsem se nad tím nezamyslela takže mě váš článek zaujal a rozhodně si karmu zaslouží

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za příspěvek. Máte pravdu s těmi uniformami.R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Petře, no nikdy mě nenapdlo podívat se na to tímto úhlem pohledu. Takže díky za článekR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení PavleR^

0 0
možnosti

J77a41r82a 31R98a22n87k

4. 2. 2017 18:43

R^Nikdy jsem nad tim nepremyslela, ale ma to logiku, elegance a mozna take trvanlivost;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení. R^

0 0
možnosti

Vidite, tak nad tim jsem zatim nepremyslel. Ale vzpominam si, ze na te cerne krasne vynika zlate zdobeni. Treba to bude proto.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení.

1 0
možnosti
  • Počet článků 256
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2430x
Mám rád švýcarské nože a kouzelníky přicházející s jitrem...

omelkapet@seznam.cz

Seznam rubrik