Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je teda věda!8-o Kdysi jsem se na nádraží loučila se skupinkou francouzských studentů, se kterými jsem se docela skamarádila a líbání nebralo konce. A máte pravdu, někdo mne líbnul 2x a jiní až 4x. Byla jsem z toho trošku perplex.;-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

A teď už víte odkud asi byli. :-) Ale to bylo naše nádraží, že? :-)

0 0
možnosti

A protože jednou se někde začíná pravou, jinde levou, občas se také srazíme... ale je to milé a mně se to fakt líbí... Stejně jako Váš blog.:-)

3 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení. Tyhle srážky znám a mám je rád....:-)

0 0
možnosti
Foto

To je vážně úžasný a perfektni článek:).prazdninově milý a vlastne takova reportáž, kterou okamžitě vidim jako televizní petiminutovku...a vidim tvář Karla Kyncla...i kdyz byl reportér od Velkejch Britů. Zabava a potěšeni.:) a diky za to, Petře.:)

2 0
možnosti
Foto

Děkuju moc.:-) Jsem rád, že tě to i po zz pobavilo a potěšilo. :-)

0 0
možnosti

Pobavil :-)R^

Protože to Poláci okopírovali od Francouzů, je to velmi podobné. 3x i mezi muži. Co

mně ze začátku dělalo dost potíže.;-D A ještě jedna polská specialita. Pokud vám žena, dívka podá ruku, tak ne proto abyste ji uchopil ale abyste ji políbil.

Holt, staré šlechtické zvyky.

3 0
možnosti
Foto

P30e35t62r 38O20m17e60l90k59a

19. 7. 2017 20:22

Zdravím Josefe. O tom líbání ruky vím.:-) Díky za palec.

0 0
možnosti

Péťo, to je vynikající podnikatelský záměr! Měl by sis otevřít "koučing na líbání v zahraničí"!:-D:-D

(poprvé jsem se s tímto zvykem setkala před mnoha lety ve Švýcarsku)

Moc bezva čtení! Díky!:-))

3 0
možnosti
Foto

P85e96t54r 37O49m85e25l67k77a

19. 7. 2017 19:03

Děkuji Marie za přízeňR^ :-) Je to jen taková malá vcelku bezvýznamná zkušenost z cest po Francii.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^;-Dzábavné a moc poučné,:-) to by si měl nastudovat každý než se do Francie vydá, ale v Itáli je dvojí políbení na tvář také hodně běžné

1 0
možnosti
Foto

P81e83t15r 87O96m11e62l17k23a

19. 7. 2017 17:42

Děkuji za přečtení i komentář. R^ Ono se to pomalu dostává i k nám. V určitých částech Slovenska to bylo ale zcela běžné i v minulém režimu a naše ženské z toho byly tehdy dost rozpačité :-)

0 0
možnosti

Vždycky mi vrtalo hlavou, na které tváři začít, to jste mi moc nepomohl.;-) Ale ono to tak nějak vyplyne ze situace.

1 0
možnosti
Foto

P71e55t87r 70O44m46e47l39k69a

19. 7. 2017 17:21

Děkuji za přečtení a začínejte dle uvážení. Jinak ale, my chlapi máme výhodu. Francouzsky si "řeknou" kde začít a kolik. :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS