Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jsem to sice četla "pozpátku"(nejprve 2.díl, teď 1.), ale vůbec to nevadí:-)) Napsal jsi to parádně, a je to fakt moc zajímavé.

Teď se do Skotska přestěhovala vnučka (někde mezi Glasgow a Edinburgh, tak jí o tom napíšu:-), i když je ve skotské rodině...

1 0
možnosti
Foto

P66e76t67r 33O75m29e88l67k22a

28. 9. 2017 17:29

To napiš:-) Jestli se tam podívá, nebude litovat.

1 0
možnosti
Foto

Velmi zajímavé - textově i obrazově. R^

Jeden můj skotský kamarád do mě neustále hučí ať se tam vypravím, že je to středobod vesmíru, tak snad se tam časem taky dokodrcám. Taky mi obvykle stejným dechem doporučuje kostelík v etiopském Axumu, kde je údajně uschována Archa úmluvy... :-)

https://en.wikipedia.org/wiki/Church_of_Our_Lady_Mary_of_Zion

0 0
možnosti
Foto

Děkuju za přečtení i komentářR^ S tím středobodem nevím :-), každopádně je to zvláštní místo.

0 0
možnosti
Foto

R^už dlouho plánuju že bych se tam ráda vypravila a váš zajímavý blog mě v tom rozhodnutí jen utvrdilR^

0 0
možnosti
Foto

P88e82t72r 11O78m57e67l39k24a

26. 9. 2017 23:03

Děkuji za přečtení. Je to opravdu magické místo, zážitek vzrušující.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS