Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petře, tedy to se ti povedlo. Do té blogové šedi přijít s tímhle! To je naprosto senzační:-)) K tomu bych se jinak těžko dostala.

Díky moc!

0 0
možnosti
Foto

Já děkuji. Jen mne mrzí to smazaní. Právě jsem chtěl tu šeď, jak říkáš, trochu zpestřit. No, zase jsem bohužel porušil kodex. Ale už jsem poslal do Francie žádost o povolení zveřejnění fotek. Bude z toho mít Patrick určitě radost, že se o něm tady píše.:-)

1 0
možnosti
Foto

murales jsem viděla jak ve Francii tak v Itálii ale tenhle pán je nedostižnejR^

dík za úžasný blog

0 0
možnosti
Foto

Děkuju za přečtení. Hezký večer.

0 0
možnosti
LB

Dík za mimořádně zajímavý blog. Francie mě snad nikdy nepřestane okouzlovat. R^

0 0
možnosti
Foto

Já děkuji za přečtení. To jste měla paní Blahová štěstí. Už mě ho smázli.;-(

0 0
možnosti
MB

Ano, je to nádhera ! V práci máme Václava, komunistu. Řeč padla na bývalou šedivost sídlišť . Václav pravil - No, režim to prohrál na barvy ! Já mu říkám - Kdyby jenom na barvy ! ... :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za přečtení i přispěvek:-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 256
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2430x
Mám rád švýcarské nože a kouzelníky přicházející s jitrem...

omelkapet@seznam.cz

Seznam rubrik