Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za zajímavý článek! Zase jsem se dozvěděla něco nového. Prostě papež bez "testiculos" nemůže předsedat Svaté stolici.R^;-D

1 0
možnosti
Foto

P48e35t36r 36O41m93e68l19k24a

23. 3. 2018 19:24

Já děkuju za přečteníR^

0 0
možnosti
MV

skoda, ze se tato tradice neprenesla na prazsky Hrad.

sice jsme meli za prezidenty pouze muze, ale u nekterych by se podle jejich chovani dalo o "testiculos habet et bene pendentes" pochybovat

1 1
možnosti
Foto

Dosti podivné konstatování. "Lovec žen" není tou pravou kvalifikací pro prezidenta. I když nakonec...

0 0
možnosti
LJ

V pravoslavné církvi prý dělají podobnou kontrolu kandidátů na kněžství: každý před svěcením se ukáže příslušné komisi nahý.

1 0
možnosti
Foto

Ano, to je velmi vhodné.

0 0
možnosti
AL

jj, svět chce být klamán - chce slyšet příběhy, co příjemně šimrají v uších, přičemž nad jejich pravdivostí si hlavu neláme. Pak taky brečíme, jakého máme premiéra, prezidenta, atd.atd. Pravdu jsme vykázali pryč.

0 0
možnosti
Foto

P63e54t87r 14O88m79e76l33k65a

23. 3. 2018 13:35

Ale nad příběhem o té Janě snad už brečet nemusíme :-) A o Zemanovi a Babišovi jsem psát nechtěl.

1 0
možnosti
MS

:-)R^

Někde jsem se dočetl, že nejen ženy, ale i muži požadují genderově vyvážené učivo na školách. Ve slabikářích by tak mělo vedle "Ema má mísu. Máma mele maso" být vyvažující a libozvučně znějící "Táta má varlata". ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ano, to by bylo vhodné. Skutečný otec je mít musí.

0 0
možnosti
Foto

... jsem si vzpomněl díky tobě na dialog: " ... a ty chceš snad umřít pro někoho, komu ještě nesestoupila varlata?" ... tuším film Tenkrát na východě, pokud mne neklame paměť;-D - karma, jak jinak, neb jako vždy u Tebe, Petře, se člověk nejen pobaví, ale i poučí;-)R^

0 0
možnosti
Foto

P42e91t74r 31O37m29e37l33k94a

23. 3. 2018 13:04

Díky Karle za příspěvek:-)R^ a přeji pokud možno hezký zbytek dne.

0 0
možnosti

Petře, moc hezký a poučný blog!:-))

Díky za osvěžení v záplavě "toho samého"!

0 0
možnosti
Foto

R^také jsem o tomto příběhu čela z různých zdrojů-každopádně důkaz že hierarchie katolické církve je v dnešním termínu silně sexistická:-/

0 0
možnosti
Foto

Karma. I já to tom testu znám. Ale ta papežka asi Panna nebyla, že?

0 0
možnosti
Foto

P85e79t19r 87O13m77e46l39k41a

23. 3. 2018 12:22

Díky za přečtení. To nebyla. Takové věci se mohou stát totiž jen jednou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 256
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2430x
Mám rád švýcarské nože a kouzelníky přicházející s jitrem...

omelkapet@seznam.cz

Seznam rubrik