Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

vzhledem k tomu že i Bohunka tu měla blog o snu s erotickým podtextem tak si říkám-že by na lidi lezlo už jaro?;-)

0 0
možnosti
Foto

Dnes především je nutné vždy řešit otázku, kde začíná a končí sexuální harašení. Jediné v cele předběžného zadržení. Náhodou.

0 0
možnosti
Foto

třeba jste s ní spal někdy ve svých snech takže ona o tom nevěděla;-)

0 0
možnosti
Foto

Ani mi nepovídejte, musel jsem kvůli takovému snu přehodnotit svou sexuální orientaci. Zjistil jsem, že jsem se mýlil nejen v politice, ale i v ženách.

0 0
možnosti
VF

V dávné době koloval vtip o L.Štrougalovi. Tady Máňa, my jsme spolu spali, sežeň mně, prosím tě, Favorita. Pak zas - tady Máňa, my jsme spolu spali, pomož mně s bytem. Když Máňa zavolala znovu, Štrougal se zeptal - kde jsme spolu spali?

No přece na sjezdu KSČ. Ty na tribuně, já v druhé řadě.

Tenkrát se to lidem líbilo, dnes už to moc vtipné není.

2 0
možnosti
Foto

To máte tak, dnes ani toho Favorita neseženete, ani byt, ten dokonce musíte koupit.

0 0
možnosti
VF

V podobné situaci se mazaně zeptám, jestli kupoval auto v prodejně, kde jsem pracovala.;-)

0 0
možnosti
Foto

;-Djá běžně si lidi neumím přiřadit ke situaci a pletu jména

0 0
možnosti

Petře, esi to nebyla Mylady?!:-D

0 0
možnosti
Foto

Třeba se znáte z minulých životů. :-)

1 0
možnosti
Foto

A víte, že přesně tohle mne napadlo? R^:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 256
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2430x
Mám rád švýcarské nože a kouzelníky přicházející s jitrem...

omelkapet@seznam.cz

Seznam rubrik