Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Žel, nelíbí se mi. Ale si zvyknu.;-D

0 0
možnosti
DR

Bohužel výraz pro tuto hrůzu publikovat nemůžu.

2 0
možnosti
JV

Morava a Slezko budou mít vlastní mužstvo a je to vyřešeno (GB to taky tak má)

2 0
možnosti
Foto

Když jsem to viděl, tak mně napadlo, jestli to nakonec není cílenej útok salámovou metodou na sebeuvědomění Čechů, Moravanů a Slezanů. Jestli nejsme připravováni na postupnou transformaci na multikultilgbt...

2 0
možnosti
IB

I83v37o 30B60o81u15š66e

24. 6. 2018 10:14

Ze vy jste si sundal tu alobalovou cepicku.......

0 0
možnosti

Nový dres resp. motiv na dresu je podle mne grafická katastrofa.

Když už stylizace čili zjednodušení, tak se to musí sakra umět. A tady to někdo sakra neuměl.

Hypertrofovaná hříva zcela odvádí pozornost od vlastního "obličeje", o nějakém puku v tlamě ani nemluvě. První pohled padne na hřívu, významově zcela nejasnou, pak se musí člověk rozkoukat, aby viděl celek.

Mělo to být přesně naopak - na první pohled vidím lva, pak si všimnu detailů.

Já na první pohled, když už, vidím nějakého zalknutého kohouta či co:-).

9 0
možnosti
RJ

R91a76d90e20k 11J28a26r78o84š

23. 6. 2018 20:40

Když už lva, tak jedině s perutěmi. Jednou moravskou, druhou slezskou. Aneb něco jako bájný okřídlený Pegas. Kdyby to bylo dobře graficky provedené, tak proč ne...

Ovšem ten současný návrh mi přijde jako nekreativní a zaměnitelný např. s Finskem a jejich dresy.

0 0
možnosti
Foto

Heraldický státní znak na dresech už dnes nikdo z hokejové špičky nemá, proto byl asi čas na nějakou výtvarnou zkratku. Ten lev se fakt moc nepovedl, asi je to věcí času, Švédové taky hráli kdysi nějaký čas bez svých třech korunek.

0 2
možnosti

Ty Švédy si pamatuji - někdy v 2. polovině 70. let, lední medvěd a nad ním nápis "Tre Kronor", bylo to jako reklama na nanuky:-). Rádi se toho za pár let vzdali. A to byl ten medvěd pořád medvědovitější než je tenhle lev lvovitý.

0 0
možnosti
VH

K novým dresům nová hymna..co z toho je větší hrůza? Rv

2 0
možnosti

Nestrašte - ta kombinace by byla smrtící:-).

5 0
možnosti
  • Počet článků 256
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2430x
Mám rád švýcarské nože a kouzelníky přicházející s jitrem...

omelkapet@seznam.cz

Seznam rubrik