Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Měl jsme dva Pány herce, v něčem si podobné, ale samozřejmě své. Prvním byl Felix le Breux, na němž mne nejprve lákalo jen jméno, ale posléze i výkony, zejména v Poslední růži od Casanovy a druhým, nikoliv však v pořadí, Ilja Racek.

0 0
možnosti
Foto

I16v21a81n 52M21a70r27e59k

4. 8. 2018 20:44

Čest jeho památce, budiž mu země lehká. V

1 0
možnosti

Děkuji za vzpomínku na Ilju Racka, herce, jehož jsem několikrát měl tu čest vidět v divadle a jehož role byly možná malé, ale těžko přehlédnutelné. Pochopitelně lze těžko na tak malém prostoru vypočítat všechny, i proto jenom dodám třeba malý, ale krásný výkon ve Vrchní, prchni. Máte pravdu, že jeho hrabě Drákula byl uhrančivý a přes všechny hollywoodské pokusy s Gary Odlhamem a Wynonou Rider či povedenější variantu s Frankem Langellou a sirem Lawrencem Olivierem mi byl asi nejbližší.

Přeji vám hezký den...

4 0
možnosti
Foto

Děkuji za příspěvek. Naprostý souhlas s přáním hezkého zbytku dne.

0 0
možnosti

Generace skvělých herců už skoro odešla. Pan Racek byl úžasný.

6 0
možnosti

Čas se bohužel zastavit nedá. Proto je důležité si takové lidi připomínat.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji za vzpomínku a za připomenutí hraběte Drákuly. Já si moc dobře pamatuji na uvedení oné inscenace a na to jak mě tehdy pan Racek fascinoval. Byl to skvělý herec. Naposledy jsem jej viděl v Četnických humoreskách, v dvoudíle Doktor Smrt a i tam podal užasný výkon

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení a komentář.R^

0 0
možnosti

Byl to velký formát.R^

5 0
možnosti
  • Počet článků 256
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2430x
Mám rád švýcarské nože a kouzelníky přicházející s jitrem...

omelkapet@seznam.cz

Seznam rubrik