Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímavé. R^

Napadá mne citát z Valčíku na rozloučenou: "Inteligentní člověk se rodí do absolutního vyhnanství".:-)

4 0
možnosti
Foto

v Itálii jsem si Kunderu koupila ale číst ho v češtině by samozřejmě bylo něco jinčího- je fakt paradox že právě Babiš...:-/a ten Kunderův příliš ostentativní postoj vůči rodné zemi mi vždycky připadal přehnaný

1 0
možnosti
Foto

P70e16t63r 29O27m50e62l52k66a

11. 11. 2018 21:56

Děkuji za přečtení. Asi ho ta nepřízeň hodně zasáhla.

0 0
možnosti
JL

Omlouvám se Petře, za to extempore s panem Čejkou. Nemohl jsem odolat.

Matně si vzpomínám jak to všechno začalo. Nejdřív byl interwiew s Kunderou, kde vzpomíná na časy mládí a hájí marxismus. A to, vyvolalo přestřelku mezi ním a disentem i exilem. On se bránil, že byl špatně pochopen a od té doby žádný rozhovor nedával. Jako kdyby se zatvrdil. Mezitím jeho popularita venku, dosáhla závratných výšek. Jsem poněkud skeptický, zda přijme české občanství. Trvá to už dost dlouho.

Ačkoliv jsem od něho přečetl všechno, netroufám si hodnotit o co český čtenář přišel.

Názory se v tomto směru hodně různí. Každopádně by měl čtenář mít tu možnost, si jeho knihy přečíst v češtině.

4 0
možnosti
Foto

P11e50t42r 79O81m49e23l86k49a

11. 11. 2018 17:51

Nemáš se za co omlouvat a úplně to chápu. Na to přece ta diskuze je.

Nedokážu říci, jestli by se mi francouzský Kundera líbil, ale je to tak, jak píšeš, rád bych chtěl mít to možnost si ho přečíst.

2 0
možnosti
Foto

Cituji z nevěrohodného webu:

"Pohoršené reakce uživatelů Facebooku, kteří na Babiše nasadili pořádnou kanonádu ve smyslu, že Kundera emigroval beztak právě kvůli takovým, jako je Babiš, či že si spolu pokecali dva udavači, na sebe nenechaly dlouho čekat. Podobně se k návštěvě vyjádřili i u Pavla Šafra na Fórum24.cz. „Babiš jakožto ochránce českého kulturního dědictví doufá, že budou napraveny staré křivdy a že se Kundera opět stane Čechem,“ napsal server a dodal, že velký světový spisovatel dává už však dlouhá léta najevo, že má blíž k Francii."

Tak, se nechejme překvapit, co bude následovat.

2 1
možnosti
Foto

:-)napsala jsem právě takový malý blog Jaroslav Čejka alias Děd Vševěd, ale asi to nechám být. Já otvírám diskuze a nemám fakt náladu na Vševědovy vysvětlovánky.

Na rozdíl od něj se netváříš jako zlatá muška, co byla u všeho, nevíš s jistotou, kdo koho nenáviděl a nesnášel, nehodnotíš, kdo má a nemá nárok na Nobelovu cenu. Popisuješ ten stav věci nějak s klidem. Když jsem dnes napsala, že čert vem tu složitost s tím Nohavicovým oceněním Putinem, ale že mne nejvíc bolí, kdo se jím zaštítí, komu tím posvětil jeho nářky a víceméně pomohl k jistotě, že nad minulostí se má mávnout rukou, je to taková hezká ukázka, jak se se jménem opravdu slavným svézt a do někoho si ještě v rámci svého uzpůsobení kopnout.

Jak to celé dopadne s MK, uvidíme.:-)

3 1
možnosti
Foto

Co je špatného na tom, když se někdo zaštítí Putinem?

1 1
možnosti
Foto

,,Babiš s Kunderou - snesitelná lehkost bytí" Ta nesnesitelná i snesitelná byla již dávno ventilována ,,ventilována". Jen to asi nnozí nepochopili, jakož i motto M.K. ,,je mi to fuk";-)

2 0
možnosti
Foto

PRSTÍK JSEM OPOMNĚL, čímžto nemyslím prostředníček, alébrž tento R^

0 0
možnosti
VM

V90l79a65d89a 23M30u16s62i61l

11. 11. 2018 13:19

Zda se, ze autor podrobil verbalni vivsekci nejasnosti kolem spisovatele Milana Kundery. Ovsem formoiu explicitni pro high society.Bezni lide zijici na venkove nevedeli, ze byl pan Kundera zbaven obcanstvi....Jakoz i jine peripetie

0 0
možnosti
Foto

P26e86t55r 12O97m62e49l55k97a

11. 11. 2018 13:40

"Verbální vivisekce explicitní formou"... já do teď netušil, že něco takového umím...:-)R^

6 0
možnosti
VV

A diky za paty ostavec v clanku. Ten jmenovany se k tematu take rozhodl cosi vytvorit, ale jako obvykle se boji diskuse jako cert krize a neotvira ji. Tudiz netusim co se ucystal napsat. Takoveto blogy ignoruju.

0 0
možnosti
  • Počet článků 256
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2430x
Mám rád švýcarské nože a kouzelníky přicházející s jitrem...

omelkapet@seznam.cz

Seznam rubrik