Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dojede, smráká se nad EU ale i nad telefonním nabízením čehokoli. Neznám nikoho, koho by nabídka nějakého tovaru po telefonu potěšila.

2 0
možnosti
Foto

Díky a hezké pondělí přeju. :-)R^

1 0
možnosti
IB

I37v70o 79B11o68u35š78e

1. 4. 2019 8:44

A jak presne za to muze EU?

1 1
možnosti
LC

Že vy netušíte, že existuje nějaké GDPR a co to je už vůbec ne?

1 1
možnosti
PB

Karma. Jednou mi volala paní z Eonu s podobným průzkumem a otázka zněla: Je podle vás Eon důvěryhodný? Trochu zmateně jsem se jí optal, co se pod pojmem "důvěryhodný" skrývá. Paní mechanicky zopakovala otázku a optala se mě, co na tom nechápu. Tak povídám: důvěryhodný jakože nekrade, že to není falešná nastrčená firma, nebo že neobchoduje s mafií?

Náhle byla zmatená paní a zopakovala otázku. Já také. Když jsme si navzájem zopakovali otázky asi 6x, paní mi překvapivě sdělila, že se asi nedomluvíme a rozloučila se. A přitom na mne působila tak důvěryhodně.

3 0
možnosti
Foto

:-)R^ díky za přečtení a příspěvek.

1 0
možnosti
  • Počet článků 256
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2430x
Mám rád švýcarské nože a kouzelníky přicházející s jitrem...

omelkapet@seznam.cz

Seznam rubrik