Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Uz jsem chtel napsat, ze ano. Asi pred 120 lety na tehdejsi pomery, ale... pred 10 lety to tady bylo opravdu jine. Tim myslim ze strany redakce.

0 0
možnosti
Foto

Jsem tu přes 5 let a přijde mi to tu plus mínus stejný. Pár talentů odešlo, ale pár jich zase přišlo. Průměrná čtenost je prakticky konstantní, mezi 1000-1500 na blog.

To, že se diskuse přiostřily mi přijde taky, ale přičítám to na vrub napjatější mezinárodní situaci. Nenechte se tím otrávit.

0 0
možnosti

Blogy bývaly rozmanitější a mnohem zábavnější, také literární úroveň i náplň silně klesla.

1 0
možnosti
Foto

Sem patří klasika z radia Jerevan:

"Kagdá búdět lúčše?"

"Užé býlo!"

Nezoufejme, máme v rezervě Blanické rytíře. :-)

1 1
možnosti
Foto

Marek neumí rusky! ;-D

0 0
možnosti

Pane Omelko. Jsem take rozcarovan s ubytkem blogeru a diskutujicich na tomto platku. Nekteri byli "vypuzeni" redakci, jini odesli sami. Je pravdou, ze nekteri se nehodili ani do diskuze se svojim osobnim napadanim k myslence toho druheho. Osobne jsem byl take nazvan "cargo cult a saloni intelektual". Osobne me to nevadi. Ukazuje to na ten protejsek diskuze. Ten nema jiz moznost pouzit konstruktivnich dukazu podporit sve mysleni. Jsem rad na vypusteni diskutujicich, kteri pouzivaji vulgarni cestinu. Proto jsem opustil diskuzi pod clanky "Parlamentnich listu"

1 0
možnosti
Foto

tady to za chvíli bude jak Izraelské listy-jen napíšete že do střílet do demonstrantů ostrými není právě košer a hned vás obviní z antisemitismu8-o

0 0
možnosti

Bylo dřív líp? Nevím. Zkrátka bylo jinak.

0 0
možnosti

Mne zajímají především ekonomická témata. A tady šla kvalita hodně dolů. Ono psát kvalifikovaně o ekonomii, ekonomice je hodně náročné. Oceňuji na Idnes-u systém diskuzí, nechápu proč Novinky nezavedly něco obdobného.

0 0
možnosti

Ekonomická témata? Jak posuzujete kvalitu? Domníváte se, že ekonomie je skutečně exaktní věda, nezávislá na politické moci?

0 0
možnosti

Bylo dřív líp. Jsem tu o málo déle než ty, a bylo to úplně jinak. Témata blogů se razantně změnila spolu s autory. Úroveň je v průměru nižší.

Ještě byla Veršotepárna. Taky dobré poetické soutěžení.

A jinak souhlasím s Věrou Foltýnovou.

2 0
možnosti
  • Počet článků 256
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2430x
Mám rád švýcarské nože a kouzelníky přicházející s jitrem...

omelkapet@seznam.cz

Seznam rubrik