Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J47a39n 50K80o74z64l29e31r

25. 3. 2020 14:40

O Novotným se nemá cenu vyjadřovat, sakra dělám to taky

0 0
možnosti

:-).......,Víte, pánové diskutéři a diskutérky....stačí napsat Pavel Novotný a je vymalováno ! Já jen při svém opravdu dlouhém věku nechci věřit tomu, že do takové funkce byl zvolen psychopat, neurvalec, sprosťák a v jádru......hlupák! Svědčí to o duševní úrovni společnosti, kam je médii a politiky záměrně vedena!

Mně toho času už moc nezbývá, ale...je mi líto mých dětí, vnoučat ba i pravnoučat, konce budou velmi špatné! !!!!!!

1 0
možnosti
Foto

Já zcela chápu, že se zrovna vám stýská po bolševikovi. Všechno bylo nalajnované přesně podle představ takových, jako jste vy. Mně líto mých dětí ani vnoučat není, protože věřím, že se konečně zbaví té staré rudé chamradě.

0 0
možnosti

A nebyla by stylovější "Magorovova"?

1 0
možnosti

V Plzni už delší dobu funguje most Magora Jirouse. A není to žádný most někde na okraji, je docela dost vytížený.

https://www.lidovky.cz/domov/v-plzni-bude-zeleznicni-most-ivana-magora-jirouse-rozhodli-zastupitele.A121127_192433_ln_domov_jkz

3 0
možnosti
Foto

Pavel Novotný je svéráz. Některým lidem vadí tím, že nepodlézá Rusku a netoleruje komunisty. Pojmenovat ulici po člověku, který komunistům vadil, je dobrá věc.

13 4
možnosti

Pořád platí...svůj k svému. Takže všechno je v pořádku.

Díky Petře, tak důležitá událost světového významu mi málem unikla.

2 1
možnosti
Foto

P50e50t15r 51O66m75e13l28k66a

11. 2. 2020 11:00

Tentokrát jsi vedle Marie. Já mám Jirouse, jako básníka, velmi rád.

1 0
možnosti

Pane Omelko!

Novotný má stejnou krevní skupinu jako Trump, Johnson, Zeman a mnoho dalších!

On není normální osobnost. Magor? To snad ne. Anomální osobnost! To ano!

:-)

1 7
možnosti
Foto

P65e60t14r 89O96m28e36l93k67a

11. 2. 2020 10:58

;-DJá netuším jakou má krevní skupinu. A nepodsouvejte mi laskavě něco, co se sice zrodí ve vaší hlavě, ale já nic takového nenapsal. Nikde v textu není, že považuju Pavla Novotného za magora. Tak to zkuste znovu.

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS