Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J14i15r95i 26P63r66a17j48z

19. 6. 2020 0:53

Pro mě je to věc těch dvou a nikoho jiného. Takže nějaký feministky mi můžou. Nepotřebuji aby mi radila co mám dělat nějaká zakomplexovaná nána. Opravdu mě to vadí.

5 1
možnosti
RE

Nevýhoda slavných. Já si to třeba užívám dosytosti:)

0 0
možnosti
OU
DB

Boha jeho. Všem těm kritikům silně haraší v hlavě a možná i jinde. To je naprostá nehoráznost, co z toho udělali. A souhlasím se závěrem článku, že nejvíc řvou ti nebo ty, kteří buď závidí, nebo by je v životě nikdo nikdy po zadku neplácnul. Svět se opravdu zbláznil. Kromě plácnutí po zadku se už pomalu nebude smět říkat máma a táta (alespoň to doporučuje jakási organizace OSN). A na místo pohlaví ženské a mužské (tedy DVĚ) se mluví o desítkách. To už mi hlava fakt nebere. Znovu opakuji. SVĚT SE ZBLÁZNIL.

14 3
možnosti
HZ

Taky skočíte na každý hoax, co?

0 4
možnosti
MT

Ale jo, v duchu s něma delam vsechny "praktiky", a to kazdy den... :-)

2 0
možnosti
AJ

Sahat na nekoho bez dovoleni (at uz je to zena nebo muz) je nechutne a velmi nezdvorile a muze byt velmi urazlive. Pokud se ti dva znaji a vi, ze s tim nema problem, pak je nechutny tento hon na carodejnice (resp. carodeje.....).....

6 0
možnosti

Tak nebudu někoho koho neznám anebo málo znám osahávat. Když se dobře známe ať je to žena nebo muž, tak se maximálně obejmeme.

1 0
možnosti
ČP

Kramár by měl zažalovat televizi za uveřejnění záběrů z přestávky v natáčení pořadu.

Kramár věděl ke komu si může toto pošimrání prstíčkem dovolit. Je to modelka, která se předvádí s erotickými fotografiemi na Internetu a nejen to.

Mezi herci a jinými celebritami funguje daleko větší volnost při vzájemné náklonnosti.

Kramár by si podobnou legrácku určitě nedovolil k ženě, kterou dobře nezná.

Bulvár zkrátka honí jednu nudli ve sklenici vody. Není o čem psát a koronavirus už tak netáhne.

14 1
možnosti
JZ

Vy vidite Kramarovi do hlavy, ze vite, co by si ke komu dovolil nebo nedovolil? A k modelce si clovek(ci Kramar) muze dovolit vse?

1 10
možnosti
GK

Mozna, ze to te zene nebylo prijemne, jenze to bylo v primem prenosu a slo o "celebritu", takze se musela tvarit polichocene- kdyby se ta zena ohradila, byla by za kravu.

2 13
možnosti
Foto

I ta žena je celebrita. Mohla si dovolit cokoliv. A v přímém přenosu to určitě nebylo. Není to fotbal. ;-)

2 2
možnosti
VF

Hodně mně zatrnulo, když Maroš Kramár v jednom televizním pořadu s páskou přes oči hádal, kdo je "hádaná" osoba. Jsem přesvědčená, že věděl, že se jedná o paní prezidentku ale tipnul, že jde o nějakou opici. Zkrátka nevymáchaná huba Maroš K. Představila jsem si podobnou situaci u nás 8-o;-O;-€

0 1
možnosti
Foto

:-) Podobná situace s hradním násoskou?

"Nějaká opice?"

"Máte pravdu!!"

2 1
možnosti

Považuji za své právo dát za nevyžádané plácání po zadku nevyžádanou facku. To je fér, ne? :-P

17 1
možnosti
IK

To tedy není. Jsem přesně ten typ od čtrnácti let dobře vyvinuté děvy, kterou muži poctívali takovými projevy - no vlastně nevím čeho, co takovým jednáním asi chce muž demonstrovat, kromě své nevychovanosti - a ačkoli jsem se z nezbytí naučila reagovat poměrně rázně, nijak mě to neuspokojovalo. Popravdě ke znechucení z chování dotyčného muže se jen připojilo znechucení z vlastní reakce. Vám se možná líbí se s (často neznámými) muži takovýmto způsobem kočkovat, ale dost žen ocení vzájemnou zdvořilost a slušnost.

3 1
možnosti
  • Počet článků 256
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2430x
Mám rád švýcarské nože a kouzelníky přicházející s jitrem...

omelkapet@seznam.cz

Seznam rubrik