Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Pamatuju si na podobnou žabomyší válku, když ještě žil Jan Jílek. To zde na blogu také lítaly články a reakce od Libuše Pálkové.

Jestli s paní Kielbergerovou chcete přebrat štafetu, tak je to čistě vaše věc. Jenom pak naplníte svoje slova, že tupost skutečně nezná hranic.

Četl jsem její článek a není tak útočný jako tento váš. Ani nikoho přímo nejmenovala. Mohla reagovat na vaši osobu, nebo mohla reagovat na diskuze pod vaším článkem. Z tohoto pohledu je nepostatné co údajně napsal "Omelka", protože text článku mohl obecně zahrnout i názory v diskuzi a tam už někteří nerozlišovali jestli jde o jedno město, nebo celou USA. A pokud se vymezujete proti vkládání něčeho, co dotyčný nenapsal, kde je v jejím článku zmínka o komunistických vyhazovačích? Co si napíšete v diskuzi je nepodstatné, jestliže argumentujete textem v článku.

0 0
možnosti
Foto

Ano, máte pravdu. Je to žabomyší válka o ničem.

2 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D vy jste vážně komletný

0 1
možnosti
JK

"Omelka napsal ve svém článku, že celé Spojené státy jsou tupé.

Já jenom napsal: "Má tupost své hranice? V USA už asi ne"

Tohle mne uvádí v rozpaky...:-)

5 0
možnosti
Foto

Tak pokud si voliči zvolí někoho takového jako Trumpa a po tom co předvádí po své porážce za ním ještě stojí a jdou ochotni uvěřit každé jeho lži, tak lze s Vámi částečně souhlasit...část USA je opravdu tupá...

0 9
možnosti
JM

J95a22n 50M93a13r14e24k

4. 1. 2021 18:11

Pane Bárta, v žádném případě nejsem obdivovatel USA...znám je až moc dobře. Mám tu obrovskou zemi pohých 15 km od baráku. Leč vás chci upozornit, že část KAŽDÉ země je tupá. Ale mám dojem, že se vám toto téma hodí pro to, abyste si do Trumpa a USA mohl kopnout...je to příjemné schlazení žáhy že?

4 0
možnosti
Foto

Pane autore, asi bych se už neozýval, ale opět jste vzal mé jméno nadarmo, takže mi to nedá a musím uvést věci na pravou míru. To že jsem přesvědčen, že váš blog byl faktickou kopii blogu pana Stejskala je dáno faktem, že jste referoval o něčem, co už v té době bylo na okraji zájmu v zemi kde se to odehrálo, tedy v USA a v českých mediích se o tom informace objevila až další den. Mohu se samozřejmě mýlit, jsem jen bloger a ne novinář, ale pravděpodobnost, že byste v rozmezí několika málo hodit narazil nezávisle na stejné téma, považuji za minimální. Navíc, na rozdíl od pana Stejskala, ve svém blogu jste uvedl jen stručný "výcuc" toho co se stalo a doplnil jste to úvodní větou, že touto událostí USA žijí. A přesně to bylo důvodem mé reakce. Protože nežily a nežijí. V následné diskusi jsem se vám snažil vysvětlit proč tento případ zde už prakticky nikoho nezajímá. Nenapsal jsem nic více a nic méně nežli to, že jsem upozornil na nepřesnost vašeho blogu, což byl ovšem pro vás dostatečný důvod, pustit se do mně s velikou vervou a nenechat na mně nit suchou. No dost jsem se tím bavil. Zvláště pak poté, co se na vaší stranu přidala jedna fanatická Trumpova cheerleaderka.

A k paní Radce, tady jsem trochu zmatený. Ten blog o kterém dnes píšete, jsem si před chvíli přečetl a o vás tam není ani slovo. Možná existoval jiný, ten který zmiňujete, a který z nějakého důvodu administrace definitivně odstranila. V tom případě by ale bylo fér tuto skutečnost zmínit, čímž vám nic nevnucuji ale jen spekuluji.

2 3
možnosti
Foto

Pane Braune, vaše příspěvky v diskuzi jsou svým rozsahem poněkud vyčerpávající a nakonec se stejně od vás dovím, že spekulujete. Mohu vám jen upřímně zdělit, že jsem skutečně článek pana Stejskala nečetl a i kdyby, nic by mně nebránilo se stejným tématem zaobírat. Nemám v povaze psát rozvláčně a napsal jsem to tak, jak jsem to cítil. Pokud vás na celém článku zaujala jen zmínka o amerických médiích, je mi to opravdu líto. K ostatním vašim postřehům se vyjadřovat nemíním a tímto beru naši společnou debatu za ukončenou a nebudu na vaše příspěvky více reagovat. Jsem s pozdravem P.O.

8 0
možnosti
PB

Paní Kielbergerová splácala ve svém blogu hromadu demagogií i vyložených hlupotin, o tom žádná. Její následné chování na diskuzi pod oním blogem pak jen potvrdilo poučku o tom, že vzdělání zní hrdě, ale vypadá všelijak.

10 1
možnosti
Foto

nejlepší poučka je, pane Buriane psát. Články...Své vlastní. Proč je nějak už delší dobu nepíšete?;-D aha- hromada Vaší pravé pravdy a vyložených chytrostí byla pro administarci vyloženě velkou náloží:)))

0 5
možnosti
PB

.... sem sjel cca 200 diskusních příspěvků pod avízovaným článkem a mám z teho docela příjemnej pocit,- brát to jako anketu, pak máme naprosto jasno - 96% respondentů kroutí nevěřícně palicou, jak je něco takového, ve vzorové demokracii, vůůůbec možné?! Bohužel, současné dění ve Státech naprosto vylučuje, že by se mohlo jednat o náhodu, ojedinělý exces, zkrat či lapsus vedení školy,- naopak a o to hůře!,- je to aktivisty jasně daný, sociálně progresivistický, vykonstruovaný a vynucený trend! ........ směr, jež míří rovnou do peklaR^!

12 0
možnosti
Foto

Bohužel, se z nějakých důvodů nezobrazují reakce na jednotlivé diskuzní příspěvky, takže se všem omlouvá,

1 0
možnosti
  • Počet článků 256
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2430x
Mám rád švýcarské nože a kouzelníky přicházející s jitrem...

omelkapet@seznam.cz

Seznam rubrik