Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Ten seriál miluji!:-):-):-) Teď ho dávají na ČT3, to v mých očích trochu rehabilituje existenci tohoto, prý seniorského, tv kanálu. Viděla jsem ho už několikrát, ale vždycky mě pobaví. Také myslím, že by v dnešní době politické korektnosti už nebylo možné ho natočit.:-(

1 0
možnosti
Foto

To máte pravdu. Ale nejen kvůli politické korektnosti. Kdo by si dnes dovolil zesměšňovat homosexuály, zlehčovat postavení ženy v rodině a urážet seniory:-)

0 0
možnosti
Foto

Ten seriál je jedním slovem skvělý. Vždy, když vidím některý z jeho dílů, kde se ukazuje, jaké pomocné berličky lidé v době války používali aby jednak přežili a druhak si tak trochu i pomohli, si vzpomenu na naše sebemrskače, kteří tyto naprosto lidské a přirozené vlastnosti přisuzují výhradně jenom Čechům.

Kdo se chce královsky bavit, ať se dívá:-).

2 0
možnosti
Foto

Ve Francii jsou také sebemrskači a našli by se v každém národu. Stejně jsou v každém národu i lidé, jako René Artois.:-)

1 0
možnosti
JJ

serial sem nikdy nevidel v celku, ale zda se mi ted lepsi a vtipnejsi nez kdyz sem ho videl kdysi. zraje jak vino

0 0
možnosti
Foto

Ono vidět těch 85 dílů vcelku je docela náročné.:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za tip. O existenci tohoto seriálu jsem doteď nevěděl. Nicméně nejdříve dnes večer dokoukáme s manželkou 7. sérii Homelandu

0 0
možnosti
Foto

Díky za přečtení.:-)

0 0
možnosti
JP

Díky za upozornění, výborně jsem se před lety u každého dílu bavila, ráda si opět připomenu.

0 0
možnosti
Foto

Zábava je to skvělá.:-)

1 0
možnosti
PB

Výborný sitcom, pamatuji a podívám se znovu.

7 0
možnosti
MS

Bodré podoledne, spolu s MASH nejlepší válečné seriály.

7 0
možnosti
Foto

Bodré podoledne a hezký don.:-)

0 0
možnosti
LV

A také, jak se zdá, zase se někdo pokouší nařizovat, co se smí říkat, natáčet a psát.

Zdroj: https://omelka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=765176&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

"Pokouší" je slabé slovo...

5 0
možnosti
Foto

Skvělý seriál, naštěstí ho mám nahraný. Jinak Francouzi si umějí udělat legraci i sami ze sebe (Sedmá rota, Velký flám), ale od Angličanů je to prostě jiná.:-)

4 0
možnosti
Foto

Poněkud silnější... čaj.:-)

4 0
možnosti
Foto

Tak za mě jeden z nejlepších který byl natočen... fakt se řechtám i když jsem některé epizody viděl už několikrát..... Trochu mám dojem, že se tím stylem místy inspirovala i Česká Soda...

10 0
možnosti
Foto

Jo jo, některé hlášky jsou nepřekonatelné....:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 256
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2430x
Mám rád švýcarské nože a kouzelníky přicházející s jitrem...

omelkapet@seznam.cz

Seznam rubrik