Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TK

Ještě zkuste prodat rifle. Taky nepustěj. Holt prodej zbraní. ;-D

0 0
možnosti
PP

Zkoušel jste prodat perník?

0 0
možnosti
MB

Mě FB zabanoval hned první den, co jsem se do něj přihlásila - na celý měsíc. Zřejmě mám urážlivé příjmení, protože jinak jsem tam nenapsala ještě ani řádku. ;-D

5 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
5 0
možnosti
Foto

P60e47t80r 86O62m81e14l86k57a

17. 2. 2021 20:49

:-)R^ FB pak napíše, že máte možnost nechat si inzerát prověřit. To už snad dělají lidé. Jak prověřili ten můj, je dole v diskuzním příspěvku.:-)

0 0
možnosti

No, Petře, co ty jsi za překupníka?!:-)))) Tele, rybičky a pak...zbraně. To bych do Tebe neřekla.

Patří ti dík za pobavení.

Ještě bys mojl zkusit sud...určitě by někdo vymyslel, že může být s prachem:-)

A ten Šabach? To bude "taková pěkná tečka za tím naším případem", jak říká klasik...

Jo, zatím to spíš vyznívá humorně. Ale jak dlouho?

4 0
možnosti
Foto

P65e76t54r 31O77m13e32l73k33a

17. 2. 2021 19:33

Úplný Pablo Escobar FB...;-D

1 0
možnosti

ano, bohužel je to tak blbé, že nelze do textu napsat ani výměna/darování za symbolickou krabičku cigaret, láhev vína ....

2 0
možnosti
MS

Podobné - dneska jsem dostal 24 hodinový ban na Seznamu/Novinkách, neboť jsem si k článku, ve kterém se pravilo, že "je nazývána Babišovým podržtažkou", dovolil napsat komentář "Co je podržtažka?" ...

10 0
možnosti
MK

A fór je ten, že ta první "podržtažka" prošla, zatímco Vy, když jste upozornil na gramatickou chybu, jste nebyl hoden účastnit se tak sofistikované diskuze. ;-D

8 0
možnosti
PB

P63e18t47r 41B72u81r10i33a47n

17. 2. 2021 16:16

No, zkuste v šachovém okénku říct, že bílý útočí a černý se už neubrání.

Za tenhle rasistický nářez dostal jeden šachový komentátor takový ban, že mu málem roztrhali i rodnej list.

18 1
možnosti
TP

Je to trochu mimo téma, ale když jste načal ty šachy... Co myslíte, bude někdy někdo prosazovat, aby hru začínal černý? Vždyť diskriminace už bylo dost :-).

0 0
možnosti
PK

Byl jsem banován přímo na Babišově a jen proto, že jsem informoval blogera o pejsanech, že jsem s tim mým založil společnost seberhxxxx.sro a každou středu ty hoxxx v naší ulici sbíráme. Dostal jsem červenou na 4 hodiny...;-D

0 0
možnosti

To znám, zkuste na FB v taneční skupině inzerovat nebo shánět šavli či meč. Ani náhodu, je třeba to básnicky opsat nebo vytečkovat :D

2 0
možnosti
Foto

P76e51t21r 67O61m57e48l89k92a

17. 2. 2021 15:16

Prodávám knihu a oni teď napsali :

Prodej zbraní je proti našim pravidlům

Dostali jsme vaši žádost a inzerát jsme prověřili znovu. Ověřili jsme si, že porušuje naše obchodní zásady týkající se zbraní. Máme zásady pro obchodování, které nám pomáhají v tom, aby lidé na Facebooku nakupovali a prodávali zodpovědně. Tento inzerát teď vidíte jen vy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 256
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2430x
Mám rád švýcarské nože a kouzelníky přicházející s jitrem...

omelkapet@seznam.cz

Seznam rubrik