- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Není to poprvé, kdy se rozpoutá bouřlivá diskuse o tom, kam až smí, či nesmí reklama zajít. Stačí si vzpomenout na provokující, ale úžasné fotografie firmy Benetton a také na to, co se kolem toho dělo. V minulých dnech zveřejnila módní značka Yves Saint-Laurent své reklamní plakáty a vyvolala tím silnou odezvu. Fotografie údajně představují ženu jako objekt touhy, čímž je ponižována a současně stavěna do role necudné mrchy. Navíc se celá kampaň "předkládá mladému publiku, které je křehké" uvedl ředitel úřadu pro regulaci reklamy Stéphane Martin.
A já jsem z toho poněkud zmatený.
Většina normálních žen přece chce být objektem touhy. Je to přirozené. Pokud muž přestane toužit po své manželce nebo kluk po své dívce, tak je prostě láska v čudu.
Většina obyčejných chlapů zatoužila někdy potkat necudnou mrchu, tak proč si to nepřiznat a navíc to chytrá manželka ví a někdy si na ni i zahraje.
Nevím, které "mladé křehké publikum" Stéphane Martin myslel, ale dnešní děcka jsou tak vyškolená, že nějaká modelka v síťovaných punčochách jim morálně uškodí stejně, jako strkání párku do rohlíku.
Francouzský úřad pro regulaci reklamy již obdržel 50 stížností. Apeluje se v nich na zaručení důstojné oslavy svátku žen a žádá se o stažení reklamní akce. Tak nevím, mne osobně ty fotky nějak zvlášť nepohoršují, ale současně uznávám, že nejsem objektivní. Nejsem totiž feminista, bigotní katolík, muslim nebo pronásledovatel harassmentu, jsem jen obyčejný chlap.
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!