Diskuse

O posvátné rostlině boha s nejdelším penisem

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Petře, se zaujetím jsem přelouskal a musím se přiznat, že podobnou sošku máme i doma. A ten salátek, je zdravý a pro organismus dobrýR^

1 0
možnosti
Foto

Díky za přečtení Pavle a také za komentář. A ať Ti ten bůžek přináší hodně příjemných chvil a salát pevné zdraví. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

;-Dzdroj rozladěnostiR^ Petře zdarec js... krásný. A to si představ, že mám v zásobě téma slohovky ...co je to salát... Výsledky špatný tenkrát nebyly, ale kam se to na Tebe hrabe... a sochařský ilustrační materiál umíš vybrat s přehledemR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji upřímně za přečtení :-).

0 0
možnosti

Co jsem to psala minule? Péťa Omelka - sázka na jistotu!R^ Moc pěkné a opět poučné. V jak krásné době to žijeme!? Když si představím těch amputovaných údů;-D

Fakt bezvaR^

2 0
možnosti
Foto

Jenom nepřechválit ;-D Děkuji za přečtení.R^ Potěšilo.

0 0
možnosti
Foto

Petře, to je mi velmi zajímavé povídání - jsem nevěděl, já vůl chodím na ježky a přílipky, a přitom stačí přeskočit plot k sousedovi;-DR^karmica;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Díky Karle za přečtení, karmu a komentář hlavně R^:-)

1 0
možnosti

Hlávkový salát jsem "objevil" až se svojí nynější přítelkyní. Tedy spíš se jedná o "Ledový salát",jak někde nazývají i "Iceberg Lettuce" To dnes sním klidně na posezení, je to překvapivě dobré. Zdali to má ale výše popsané účinky, tak o tom by se dalo diskutovat:-)

4 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečteníR^

2 0
možnosti
Foto

;-Dteda že mu uřízli zrovna ruku a nohu8-o

jinak moc zajímavý blogR^

3 0
možnosti
Foto

Asi sebou moc házel, tak se nemohli trefit ;-D Děkuji za přečtení.

1 0
možnosti