Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

říkat bych to neměla,ale ... zcela absurdní příběh - květy v alkoholu ... Student - říkejme mu Pa ́tas... maturoval poslední v řadě.... prů erář naentou.Dozvěděl se šťastný výsledek a byla asi dvacetiminutová pauza před slavnostním zakončením s nastoupením všech. Ke slavnostnímu zakončení se dostavil ,že doslova sotva stál,ale všem ženám včetně učitelek a předsedkyně cpal do záńadří naškubané květy jabloní a třešní... trapas šílený, ale tak milou tvář,které bylo naprosto všechno jedno, už nikdy neuvidím:)))

Směju se tu ZZtop R^R^R^;-Da moc zdravím

1 0
možnosti
Foto

Také zdravím a děkuji za přečtení.:-)

1 0
možnosti
RE

Když se pije s Mírou, tak jaká metla?:-)

2 0
možnosti
Foto

Ale, kde ho tak rychle sehnat, když dostanete tu správnou žízeň?:-)

2 0
možnosti
Foto

To si mi neměl dělat, Patře - myslím ten obrázek, ... doprčic. Rv:-/ Pil si to? To je něco tak úžasnýho - a když se k tomu přidají další okolnosti, no co ti mám vyprávět. Jo, pošmák jsem si, jen nevím, jestli nebudu mít trochu "absťák" - ježiš, já bych si to tak dal, hmmm R^;-)R^ zasloužíš si karmu.

2 0
možnosti
SH

R^ - nelze jinak, než zvýšit karmu:-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 256
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2430x
Mám rád švýcarské nože a kouzelníky přicházející s jitrem...

omelkapet@seznam.cz

Seznam rubrik