Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

P41e85t52r 87S93k95á24c46e37l

13. 3. 2017 20:42

Vlastně vše směřuje k věštbě Sibyly: "První na svět přišel muž a poslední ho opustí žena".

0 0
možnosti
PM

No nevím jak pro vás ostatní obdivovatele ženství, ale ve mě tyhle ubohé fotky žádnou touhu nevyvolávají. Erotické jsou asi jako foto žebřiňáku a pak znáte to, když se něco moc vnucuje vyvolá to spíš odpor než touhu. Tedy aspoň u labužníka.

0 0
možnosti
Foto

P76e17t84r 17O78m15e71l85k72a

13. 3. 2017 10:15

Ono ani tak v podstatě nejde o nějaké fotky, ale o to, jakým způsobem byl vysvětlen důvod, proč je zakázat. O tom je tento článek. Kvalitu jsem nehodnotil. Tu ať si posoudí každý sám, stejně jako si každý sám vybírá své lahůdky :-).

2 0
možnosti
EK

když se podívám na ty fotky, musím konstatovat, že jsou extrémně pitomé

0 1
možnosti
OV

Tak budeme muset ženy multikulturně upravit, aby nevzbuzovaly u nás mužů touhu. Zbyvit velkých stydkých pysků a ňader, ostříhat na 1mm a vyrazit přední zuby.

Asi jsem rád, že jsem 2/3 živata prožil v "reálném socíku". 6ena přece byla v normální civilizaci ispirací, touhou a uctívanou pokračovatelkou rodu. Chjo. ;-(

8 1
možnosti
Foto

Všiml si vůbec někdo, že má modelka brzdu na špičce? To je na rozbití huby :-)

0 0
možnosti
EK

všiml si někdo, že ty "brusle" mají 15 cm podpatek? to je na tříštivou zlomeninu čehokoliv.

0 0
možnosti
Foto

Jde o velice vkusně provedené fotografie, technická kvalita fotografií špičková, skvělá práce se světlem, lehká provokace... jedním slovem skvělé...

Mnohem více pohoršení by měla vyvolávat díla fotografů lovících bradavky či kalhotky (nebo bezkalhotky) u celebrit...

11 0
možnosti
Foto

Nebuď zmatenej Petře, jsou to prostě cvoci ;-) Tobě karma, a těm holkám snad 2-3 kila navrch; k fotkám nic nemám, nerozumím tomu;-)R^

3 0
možnosti
Foto

Díky za příspěvek a R^ Karle. Hezký den.:-)

1 0
možnosti
JE

Nedávno jsem na HBOGO narazila na seriál Dámský podnik. Jen sem tak listovala a klikla na to, když jsem na začátku viděla, že je to natočené pod značkou latinské Ameriky tak jsem byla skeptická, ale pustila jsem si to. A hned po prvním díle jsem si řekla, že něco takového může být natočeno opravdu jen v Jižní Americe, jinde by to neprošlo. Jelikož je to celé o kurvách;-) Tenhle seriál se na ně nedívá nijak kriticky, naopak je oslavuje:-)

Po tom co se teď děje v celé Evropě ohledně feminizace je to velmi osvěžující seriál a není ani tak špatnej:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Děkuji za příspěvek. Na CSFD jsou zajímavé komentáře o tomto seriálu. Mrknu na to.;-)

0 0
možnosti
JK

Redukce lidstva touto metodou je velmi humánní - u komárů se to řeší chemickou kastrací.

2 0
možnosti
  • Počet článků 256
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2430x
Mám rád švýcarské nože a kouzelníky přicházející s jitrem...

omelkapet@seznam.cz

Seznam rubrik