Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Přiznám se , že scénka, kdy za falešným rozvaděčem bylo cca 30 uprchlíků, kteří se dusili sotva ho odšroubovali od zdi, ale bobík se stetoskopem je musel za tenkým plechem nejprve za absolutního ticha najít.......mě fakt rozesmála....to nevymyslíš.;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

neviděl jsem to protože nejsem cílový divák tohoto druhu programů tak nemůžu soudit ale jak to popisujete tak děs a běs

2 4
možnosti
Foto

Když jste to neviděla, tak mi není jasné, proč se k tomu vyjadřujete??;-D

"Neviděla jsem to, nejsem cílový divák, ale je to děs běs..."8-o;-D

2 0
možnosti

Je to čím dál tím víc uhozenější. Ta trapná zápletka s otrávenou pizzou, na základě které Kuneš bryskně odhalil jako komplice gangsterů bývalého expolicajta, to bylo něco tak přihlouplého a naivního. A korunu tomu dal Jandák v roli starosty.

1 0
možnosti
Foto

P40e70t31r 79O98m57e17l37k57a

29. 1. 2019 16:04

Už jsem to vzdal.:-/

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu Otrávilo mě to - už seriál Rapl nesleduji, kazí mí náladu... A odbourala jsem na tv. jedničce i publicistické pořady (OVM, 168, Reportéry, Máte slovo, UK), ale i různé duchaprázdné seriály jako byl Trpaslík, Doktor Martin, teď obhroublý Most - a Rapl. Mám dojem, že různé televizní inscenace a seriály jsou pro ČT1 jenom pokus - omyl, a divák je pro ně jen pokusný králík. Oni tam už asi dobrý a kvalitní pořad opravdu natočit neumí... Asi nemají lidi, i když jim platíme k.poplatky všichni občané. Dnes jsem klidnější. Proč si pořady ČT1 a jejic nepříjemnými moderátory (kami) na TČ1 kazit večery? Tečka Rv;-)

2 0
možnosti

Uveďte prosím příklad dobrého a kvalitního pořadu, který by Vás na ČT potěšil. Děkuji :-)

0 0
možnosti
Foto

Souhlas, občas jsem měl výhrady i k "jedničce", ale dvojka je takový humus, že bych se musel ukritizovat. Vám karma R^

0 1
možnosti
Foto

P59e34t19r 53O40m24e56l28k16a

29. 1. 2019 16:03

Díky za přečtení i za karmu. Ano. Už v té jedničce byly podivnosti:-/

0 0
možnosti

Ano, těšila jsem se na dvojku hodně, ale je to hodně ujetý... :-/

2 0
možnosti
Foto

Souhlas, i když na dvojce se někdy nějaký zajímavý pořad najde. O zvířátkách v pralese nebo v antarktidě apod., občas cestopis nebo dokument. (Ale převážně cizí výroby). A někdy i na ČT Art. R^

0 0
možnosti

Přesně jste vystihl moje pocity. On tedy už ten konec první řady byl trochu fantazmagorický, ale budiž ...

Ovšem druhá řada, to je tragédie. V prvním díle si Rohan (jak ten se dokázal udržet u policie?) drží v kanceláři patolízala a pak skočí na to, že mu ten devótní tvor urážlivě posprejoval stěnu kanceláře a ještě si pečlivě uložil použitý sprej do svého odemčeného šuplete, (o tom posílání sekretářky v pracovní době pro alkohol ani nemluvě) ... Druhý díl jsem vynechala, třetí jsem zkusila, jestli se přeci jenom autoři nevzpamatovali. Ne, je to blbější a blbější.

Nesnáším, jak autoři svévolně mění charaktery postav. Jakmile si nějaká postava najde svoje příznivce, buď z ní začnou dělat karikaturu, nebo jí různě uhlazují a vylepšují, asi aby si ji oblíbili i ti, kterým byla nesympatická. Z Kuneše prostě jen udělali idiota - nevím proč.

4 0
možnosti
Foto

P75e48t55r 61O69m32e37l86k90a

28. 1. 2019 14:38

Také jsem o tom přemýšlel. Je to hrozný úlet. A to s tím sprejem nemůže člověka při smyslech vůbec napadnout a je pro to snad jen jedno vysvětlení....

0 0
možnosti

"Romové nejdříve okradou o 10 tisíc naivního policejního patologa a když zjistí, že je hodný ke zvířátkům, tak mu peníze vrátí..."

Vrátí mu je proto, že je vyhmátl Rapl, ale jinak souhlas, i s tou ubytovnou, z které se zvedá kufr.

První série byla jiný level, druhou dáváme s nadějí, že další díly budou lepší. :-)

1 0
možnosti

Mluvíte mi z duše. Taky pořád čekám, kdy to začne, zatím je to spíš úplná ptákovina. První série byla o 10 levelů lepší. R^

5 0
možnosti
Foto

Souhlasím a dávámR^, ovšem toto téma jste mohl ještě více rozebrat. Přestala jsem se dívat na české seriály, neznám ani jeden, nedívám se na české filmy, i kdyby v nich hrál Hynek Čermák nebo Vetchý. Proč? Protože jsou všechny stejné. Všiml jste si té stejné intonace hlasu, kterou lze slyšet např. Ordinace v růžové zahradě? A myslím si, že - toto není ten případ - jsou flmy nekvalitní, jelikož se herci točí kvůli financím na penězích. A tak klesá i jejich kvalita. Opakuji - jinak s Vaším textem souhlasím.R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení. Více jsem to rozebrat mohl, ale komu by se to pak chtělo číst.:-)Nechci být nezdvořilý, ale když se nedíváte, tak jak můžete tvrdit, že jsou stejné? Už jsem tady vzpomínal Pustinu. Skvělá byla série Hořící keř. A mohl bych jmenovat další. A hlavně. Telenovela je úplně někde jinde. O té se nemá smysl bavit.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS