Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

neviděl jsem to protože nejsem cílový divák tohoto druhu programů tak nemůžu soudit ale jak to popisujete tak děs a běs

2 4
možnosti
Foto

Když jste to neviděla, tak mi není jasné, proč se k tomu vyjadřujete??;-D

"Neviděla jsem to, nejsem cílový divák, ale je to děs běs..."8-o;-D

2 0
možnosti
Foto

vynechal jste nebo přehlédl tři slova-JAK TO POPISUJETE-polopaticky extra pro vás pane Jakube-podle toho jak to popisuje autor to muselo být dost děsné

0 0
možnosti
Foto

Autorův názor je subjektivní, podle toho můžete stěží něco hodnotit. Pokud chci hodnotit (a kritizovat), nejdříve se s dílem seznámím, no ne?;-D

5 0
možnosti
Foto

Paní Palková mi jenom důvěřuje, na tom není nic nejasného :-).

0 0
možnosti
Foto

K52a43r14e69l 78C42a57c25h

2. 2. 2019 20:02

Pokud jenom důvěřuje, stačilo by dát +. Pan Beznoska má pravdu. Hodnocení bez toho, že by divák pořad viděl, je bezcenné. Ale já se k Vám k připojit mohu. První řada seriálu Rapl byla dobrá. Samozřejmě je nutno pominout fakt, že i laik musí vědět, že případy toho typu, které byly popisovány v seriálu, by nikdy neřešil Jáchymov, ale přinejmenším K.Vary. Příběhy byly dobře vystavěné a přímo skvělá byla kamera (alespoň dle mého dojmu). Čekal jsem tedy od druhé řady totéž. A stává se, že pokračování, vynucené úspěchem první řady, bývá často zklamáním. Zatím to tak vypadá. Škoda. Kuneš z první řady byla opravdu dobrá postava.

0 0
možnosti
Foto

Já to s tou důvěrou, chtěl jen odlehčit....:-) .Máte pravdu, že pokračování bývá zpravidla horší, ale tady je to přímo veletoč. Chtěl bych vidět, co podobné seriály dělají s chlapama od kriminálky. To se asi schyluje k další vraždě.:-)

0 0
možnosti
Foto

K74a98r75e29l 13C32a80c49h

3. 2. 2019 10:31

Ale ne. Oni nad tím mávnou rukou a přepnou na jiný kanál. A nakonec - Amíci dokáží natočit také spoustu kravin, než se objeví něco opravdu dobrého. A i to dobré, co se nám divákům líbí a baví to, bývá z hlediska profesionála úplná kravina. Je to pohádka a ne dokument.

0 0
možnosti
FS

Paní Palková, nedejte na cizí názory, ten autor to popisuje bl.bě!

1 0
možnosti
Foto

"Bl.bě"? To jsem rád, že ne blbě.;-D Ale nikdo vám nebrání to napsat do.bře.;-) Ale kde nic není ani čert nebere. Že jo.

1 1
možnosti