Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Souhlas. Dokonale zachycená atmosféra. Viděla jsem seriál v originále hned po jeho uvedení a musím říci, že konec je ... R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení a příspěvekR^

0 0
možnosti

Souhlas. Je to něco zcela jiného, než na co jsme zvyklí (i z dobrých) českých seriálů. Není to vůbec prvoplánové, člověk nedokáže odhadnout nejen další děj, ale ani reakce hlavních protagonistů v různých situacích.R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za příspěvek, je to přesně tak.R^

0 0
možnosti
Foto

J59a26k17u58b 52R57o55t36h

3. 2. 2019 19:12

Anooooo, pane kolego. Už dlouho nic tak perfektního. Lisa je úžasná. A Severija a její Zu Asche, zu Staub, to je písnička, která mne, starýho rockera dokonale uzemnila. Díky za vložení, hned jsem si jí zase pustil. A taky díky za upozornění na konec, už se nemůžu dočkat. R^R^R^

3 0
možnosti
Foto

Zdravím a děkuji.R^ Severija je úžasná. Němčina je někdy k dosažení atmosféry nenahraditelná.:-)

1 0
možnosti
Foto

Diky za tip.Nevidela jsem. Jak čtu v diskuzi...jo... máme Prvni republiku i to období třicátek navoněne až běda. Pro mne skvěly historik Šebek kdysi napsal dlouhe pojednáni Ušmudlana První republika...protoze se znalci a odborníci nestíhali chytat za hlavu po '' záslužné práci'' kostýmové podívané seriálu První republika. A drogy? Kdo na ně měl...nezřikal se a jel na nich. Herci...milačci filmů pro pamětníky a jini a jini... Tvoje pojednání opravdu láká.R^

3 0
možnosti
Foto

Díky za přečtení. Kdybych to přirovnal k muzice, je to taková kombinace Marlene Dietrich a Kraftwerk. :-) Bavilo mě to.

2 0
možnosti

Výborný seriál ! Já ho vyděl v originále přes satelit . Napínavé, úžasné až do konce.R^

2 0
možnosti
Foto

Přesně tak, ten konec je ale něco....:-)

0 0
možnosti
Foto

Přiznám, se že zírám. Stejně tak jako v případě seriálu První republika. ˇO to období se zajímám už od studentských dob. Takhle ale podle mých nabytých znalostí uhozeně a ujetě tehdejší jednotlivci nejednali. Třeba mám mezery ve vzdělání, ale přece jenom. Četl jsem jak německé, tak české spisovatele, Remarqe, Feuchtwanger, ale nic takového tam není. Soudobé noviny a časopisy rovněž.

Pozn. Jenom je legrace, že ten seriál vysvětluje, proč údajně Stalin by nechal zavraždit Trockého. Motiv by měl.

Takže mám pocit, že ten seriál financoval Putin.

0 1
možnosti
Foto

Vy to vždycky umíte chytnout za ten správný konec. ;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Díky za přečtení.

0 0
možnosti
Foto

Přesně výstižně napsané. Nejsem seriálová, ale tohle mě po všech stránkách zaujaloR^

2 0
možnosti
Foto

Díky.R^ Ty, jako Maler und Kunstliebhaber to dokážeš ocenit:-)R^

0 0
možnosti

Jeden díl jsem přežil. Na další už nemám.

0 0
možnosti
Foto

Chápu. Záleží na každém, co preferuje.

2 0
možnosti
Foto

Seriálu jsem věnoval sobotní večer před týdnem, teď jsem to už vzdal. Na můj vkus je seriál příliš drsný a syrový, atmosféra dekadence - ano, hebký samet, slizký hnus. Zbytek seriálu už proto vypustím.

0 0
možnosti
Foto

Je pravda, že je to místy dost drsné, ale asi to tak bylo.

3 0
možnosti
  • Počet článků 256
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2430x
Mám rád švýcarské nože a kouzelníky přicházející s jitrem...

omelkapet@seznam.cz

Seznam rubrik