Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

Trochu mimo...

"Mademoiselle Paris" ???

Není Paris rodu mužského?

2 0
možnosti
Foto

;-D Vy neznáte tu písničku?..tyhle diskuze jsou opravu zábavné ;-D

5 0
možnosti
PK

Pane Omelko, proboha co je to za Váš přístup - Ve Francii je milion bezpečných míst. Můj názor - země tohoto typu by měla být celá bezpečná.

Nejvíc mě rozčílí když třeba Němci vytrubují do světa - zločinnost klesá. Možná ano - ale normální lidé mění chování - s nadsázkou - já už také nechodím v noci na Václavák a mé cesty noční tramvají na ranní směnu opravdu nic moc (proti minulosti).

0 0
možnosti
Foto

Jste mimoň ? Nerozumíte psanemu textu Pozastavil jsem se nad tím, že se chce stěhovat z Francie do Rakouska. Co vás na tom 3tak vzrusilo?

4 0
možnosti

Petře, toto se moc hezky nečte...tedy myslím obsahově.

Je vidět, že všeho moc škodí. Dokud bylo v evropských městech (Paříž, Londýn) těch imigrantů přiměřeně, bylo to o.k. Ale ten davový příliv se nepovedl.

Ano, o to taky nestojím.

17 0
možnosti
Foto

Děkuju za přečtení. Čas ukáže...

2 0
možnosti
PD

"Já tady Vietnamce nechci". (Poslední Čech zhasne).

0 11
možnosti
  • Počet článků 256
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2430x
Mám rád švýcarské nože a kouzelníky přicházející s jitrem...

omelkapet@seznam.cz

Seznam rubrik