Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

Já se zase děsím toho, že u nás budou zakázané písničky o cikánech ( Vackova Cikánka, Cikánska baron jsem já,...kdo to byl, cikán, černý cikán,apod).

Na jednom servru jsem v diskuzi vznesl tento, dotaz ( vyjmenoval jsem 10 písniček o cikánech), dále kdy bude z Babičky vymazána pasáž, že cikáni kradou, v kocourovi Mikešovi, že ho ukradli cikáni atd.

Byl to slušný dotaz a byl jsem smazán, že PŘÍSPĚVEK JE NEVHODNÝ a na jeden měsíc jsem tam neměl přístup.

Takže v dnešní době abychom se báli zpívat takovéto písničky abychom nebyli popotahováni za rasovou nesnášenlivost.

Už to začíná být stejné kdy v r.1970 naše místní hudební skupina na taneční zábavě zahrála Běž domů Ivane a Masaryk nás svolává.Kdosi zavolal esenbáky a skupině ještě na sále dali pokutu 500Kč.Lidi uspořádali sbírku a vybralo se 1000Kč.Tak to zahráli ještě jednou.A pak měli na 1rok zakázané vystupování.

Takže vracíme se zase zpátky do různých zákazů písniček?

68 0
možnosti
AM

Bohužel vracíme. A bude ještě prituhovat

1 0
možnosti
PJ

Moc tomu nevěřím. Tohle by přeci hodný černoch neudělal!

2 2
možnosti
Foto

Tohle nedelaji hodni cernosi, ale samozrejme zcela vylizani belosi

9 0
možnosti
PL

V té její bublině se ten dovětek n***** používá kámošsky a bez jiných významů, asi jako u nás *ole nebo na Ostravsku ještě něco peprnějšího (y).

I can drive, n...R^ = Týve, můžu řídit.R^

Pámbu ochraňuj Ameriku, bude si muset projít několik těžkých dekád.

58 0
možnosti
Foto

Přesně tak jsem to pochopil i já pane Lorenci. R^

14 0
možnosti
JN

Velmi výstižně napsané. Jen bych doplnil, že tyto absurdity se dnes již netýkají jen USA. Viz nedávný absurdní trest pro uruguayského fotbalistu Cavaniho, hrajícího za Manchester United:

https://www.idnes.cz/fotbal/zahranici/cavani-negrito-pokuta.A201231_172730_fot_zahranici_ald

30 0
možnosti
VB

Kdo ví jak to je či bude, pokud se kritizovaná událost stala před x lety, jistě existuje možnost odvolání se proti rozhodnutí školy (s poukazem na dívčí nezralost), zveřejnění omluvy apod. Já si myslím, že my Češi jsme na tom v něčem daleko hůř (trestání náznaku rasismu v USA je v zásadě na místě, jinak to společnosti přeroste přes hlavu). Na Američanech se mi líbí, že jsou celkově iniciativnější, nebojí se říkat své názory, angažují se ve veřej. životě, na rozdíl od mnoha Čechů (samozřejmě znám i stinné stránky, ale ty máme taky).

0 34
možnosti
VD

Jo, rasismus je zločin. A zločin je pro negry.

0 0
možnosti
Foto

Je zajímavé, jak se společnosti často vypořádávají se svými vinami a vinami předků. Všude dochází k předpjatým reakcím. Často proto, že instituce a úřady mají obavu, aby nevzniklo podezření, že na jejich straně není ještě dost rozvinuté "nové myšlení". Nikdy jsem v USA nebyl, jen z filmů znám, že si někdy bílí nadávání do negrů, což je jistě relikt, byť to většinou už nemá bývalý význam a emoční náboj. Připomíná mi to jiný relikt. Ještě v 70. letech kolovalo mezi žáky základních škol několik vtipů o Židech. Nebyly to židovské vtipy. Bylo to v době, kdy všichni žáci i v rámci výuky viděli řadu filmů o 2. válce. Když si na ty vtipy vzpomenu, zas a znova mne to překvapuje. Nebyla v nich nenávist, ale přesto....

Jak se to mohlo stát? Relikt čeho? Ty vtipy byly dokonce z prostředí koncentračních táborů. Musely to tedy být dozvuky antisemitismu českých komunistů převzatého bod Stalina.

1 0
možnosti
Foto

Ne, je to dozvuk na skácení sochy Saddáma Husajna v r.2003 za účasti US Army.

Mnoho lidí si tehdy uvědomilo, že pokud nesmí mít sochu ani prezident požívající imunitu, pak by ji neměl mít kdokoliv jiný, kdo má na svědomí nějaké hříšky.

Proti sochám se nebojuje.

Je samozřejmé, že také vypořádávání se s (latentním) rasismem může mít za následek nejrůznější přecitlivělé reakce (maloměšťácká opatrnost, proboha, co kdyby i naše instituce mohla být obviněná s rasismu), proti nímž je samozřejmé hned vystartovat.

Ještě jde o dozvuk na porušení zákazu sezení v autobuse jednou černošskou školačkou a nutnost doprovázet černošské děti do škol národní gardou. Jak říkal Lenin, dějiny se pohybují ve spirále (dodávám cik cak).

3 6
možnosti
JL

ano lidi se zbláznili a odhaduju že v tom budou pokračovat...vývoj vědomí totiž nezastavíš

10 0
možnosti
Foto

Kdyby o tom nerefereval zde pan Stejskal ráno, tak bych o této aféře ani nevěděl, a to v USA žiji a zpravodajství sleduji. Takže tak moc tím tady nežijeme.

2 2
možnosti
Foto

A něco k meritu věci by nebylo?

3 0
možnosti

J47a85n 98Š93e72s18t81á70k

31. 12. 2020 23:58

Fakt neuvěřitelný, ten černej práskač podle počtu náušnic a korálků bude navíc ještě čtyřprocentní, no to je nakonec fuk, ale to práskačství je jak u nás v 50. letech.

45 0
možnosti
  • Počet článků 256
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2430x
Mám rád švýcarské nože a kouzelníky přicházející s jitrem...

omelkapet@seznam.cz

Seznam rubrik