Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Barevni chlapci byvali zda se vetsi tvrdaci. Ted se rozplaci pro kazdou nadavku. Asi je to tim, ze herne nic mo a jineho nic neumi.

0 0
možnosti

Možná řekl "Lucky monk" a Kamara se předsudečně přeslechl:-).

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že to vše vzniklo špatným překladem Kamarova vyjádření. Nebylo to "rasisticky mě urazil", ale "realisticky mě urazil" :-)

1 0
možnosti
Foto

Článek mne zaujal svým názvem. Zdá se že se zaobírá snůškou lží jako v tom diskusním pořadu s názvem "Po pravdě řečeno". Nic bych totiž nedal za to, že ve věci lžou obě strany. Tomu čerňochovi určitě ten bílý řekl něco o té opici a co si budeme povídat, lidi ze západní Evropy považují východoevropany za neúplné opice, protože jim chybí ta správná barva. Kdybychom byli černí, byli bychom pro ně opice - ale takhle....... míň než opice. - - - - - Co jsem se kdy setkal s rasimem, tak byl vždycky ze strany černých k bílým, resp. ze strany "nepřizpůsobivých" k těm konformním. Může se v novinách a na netu psát co chce, ale já bydlím v Brně v Bronxu a mám svoje zkušenosti. A je to marný, je to marný, je to marný.

0 0
možnosti
JL

Přiznejme si, že jsme vlastně všichni opice a dost nebezpečný druh.

0 0
možnosti
MP

Stejně je to povedený: hráli ragby místo fotbalu, Koláře mohli klidně zabít (bez sebemenšího náznaku lítosti nebo omluvy), brutálních faulů bylo víc než dost - a řeší se pouze to, že ho údajně nazval opičákem :-)

5 0
možnosti
JL

V rugby je možné kopat protihráče do hlavy? Nevím, neznám pravidla. Určitě to jde kickboxu.

0 0
možnosti

Možná se to dalo i trochu čekat, že když budou domácí prohrávat na domácím hřišti, nestráví to. Asi si o sobě nepřečtou nic lichotivého.

Ale ta jejich surovost byla příčinou nejen dvou červených karet, ale i tedy dost nepříjemného zranění našeho.

brankáře. A bohužel to mohlo naše vyprovokovat k nepřiměřeným výkřikům. Těžko soudit. Jsem fakt zvědavá, jak to FIFA, nebo kdo, to posoudí.

Ale zatahovat do toho rasismus?

0 0
možnosti
Foto

Já to také četla, ale to nic nemění na tom, že Ondřeje Koláře málem přizabili.

0 0
možnosti
JN

Mně osobně se tedy ostrovní fotbal nikdy moc nelíbil (mám raději líbivý technický v podání Brazilců, Argentinců a z evropských mužstev např. Francouzů), ale jinak s Vámi souhlasím ve všem, co jste v článku napsal. Karma.

1 1
možnosti
Foto

Mám raději Španěly a Italy. Takže Real Madrid a Juventus.:-)

Autorovi karmaR^

2 0
možnosti
Foto

Diskriminace by měla být právem každého člověka. Jednoduše to znamená nespolupracovat s kým nechci a neposkytovat mu služby, které nabízím.

Násilné donucení lidí spolupracovat, pak vede k tomu, že nad pravými hodnotami budou nakonec stát pseudohodnoty, umožňující kriminalizovat každého, kdo se nebude hodit.

0 0
možnosti
OT

Šmarja to je zase blábol.

2 0
možnosti
JH

Na hřišti to Glasgowu vyloženě nešlo, když nepomohla ani brutalita, pojali to tedy přes lidská práva:-(

Špičkové evropské týmy, by měly umět prohrávat!

4 0
možnosti
Foto

Vzpomínám si na nafrněného Messiho, který po remíze se Slavií nepodal ani soupeřům ruku a zmizel v šatnách. Ne, někteří prohrávat neumí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 256
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2430x
Mám rád švýcarské nože a kouzelníky přicházející s jitrem...

omelkapet@seznam.cz

Seznam rubrik